Jag som räknat med helg jobb...

0kommentarer

men så blev det inte :( skulle ha jobbat fredag och lördag natt men se det ville inte magsjukan som drabbade mig under torsdags natten! Fasiken så slut jag var på fredagen helt slut helt enkelt inte en del av kroppen ville lyda mig överhuvud taget och sedan en helt fantastisk abstinenshuvudvärk efter kaffe :( Den dagen vill jag inte återuppleva vill jag mena fy fan rent ut sagt! På kvällen fick jag även en grym värk i ryggen vilken jag inte känt av på många år. Den kommer av min gamla ryggskada och ja om jag säger så detta är smärta av rang... man är nästan villig att hoppa från tionde våningen bara man slipper skiten och inget förutom att röra sig hjälper så det var bara upp och vandra och bli irriterad på allt... blir sådan när jag får ont !! Men nu över till det roliga och det är det att jag är så himla mycket bättre i dag inte jobb form men jag är åtminstone upprätt och det innebär ingen ryggsmärta =) Har fått i mig mat och kunnat ta en promis med hunden också!!
Igår kom Felicia hem och ska vara hemma i tre veckor !! Ska bli mysigt att få rå om henne lite! I morgon blir det Furuvik en sväng men annars är det bara ovanvåningen här hemma som gäller!
Kram

Kommentera

Publiceras ej