Nyår =)

0kommentarer

Oj oj blev en riktig sovmorgon, så himla skönt! Sedan blev det lite go frukost och där efter tre timmar i stallet och även kameran fick följa med så nu finns det lite färska bilder på min häst. oj det där kändes riktigt konstigt min häst men så är det ju faktiskt <3 lyckan är helt enorm!
När vi hoppat upp och ner på Ari några gånger och vant honom vid prassliga jackor och hopp och skutt. Gick riktigt bra detta är en smart häst! Så tog vi in alla hästarna från hagen till stallet där dom fick massa härligt hö och mys!
Jag lede in lilla Nykur och borstade honom så han såg helt okej ut men det tog inte många minuter så var han full i hö... riktig skitgris men han har hela mitt hjärta!
Nykur idag dock så la blogg.se bilden ner begriper inte varför??
Mor och son! Bakom dom står Tindra och Kló som ska ha föl nu till vår/vintern!
När jag väl var hemma så blev det en sen lunch och nu är det bara en lugn och trevlig nyårsafton som väntar med lite Tacos och mys med familjen!
Gott Nytt År till er alla från oss!!!

Kommentera

Publiceras ej