Alla hjärtans dag och lite idag...

1kommentarer

Ja som sagt var igår blev man hela 37 år vad tar tiden vägen....... känner mig inte som snart 40 iallafall... Igår jobbade vi dag som sagt var och allt gick himla bra måste jag säga gubben och jag hamnade på samma lina eftersom vi har matirelalbirst på den andra så vi körde bara "min" lina och sedan saknade vi även 3 ur personalen varav en var utlånad till snickeriet och tur var det så vi får någonting att måla! Väl hemma så blev det varmkorv med bröd och sedan drällde släkten in en efter en och det är så himla trevligt att träffa alla!! Gillar födelsedagar av den anledningen sedan får man ju alltid gott fika också och det är ju aldrig helt fel ;)  Fick massor med fina blommor och en helt underbar ljusstake och vas! Tack så jättemycket! När dom sista åkt så blev det duschen och rätt ner i bingen och jag lovar jag sov innan huvudet hade landat på denna...

Idag har vi haft en härlig familjefrukost innan ungarna drog till skolan eller rättare sagt fick skjus dit, jag stannade hemma och röjde av efter kvällens kafferep ;) och gick en helt underbar promenad med Gissa i -15 och strålande sol. Snart ska jag till stallet och jag hoppas verkligen att vädret håller i sig för jag behöver lite solsken i min kropp känner att det är någon skit på g men tror solen kan mota bort det hela ganska bra :)

Nej nu blir det en kopp java och lite fika rester efter gårdagen!!

Kram

1 kommentarer

Pär

16 Feb 2010 15:42

Försökte ringa men inget svar, men ett facebookinlägg vart det allt :)

Kommentera

Publiceras ej