Ännu en dag till ända =)

0kommentarer

Ja det blev en härlig ridtur eller rättare sagt två. Vi startade med litlamin och kometa och det gick riktigt riktigt bra Litlamin var dock lite lekful det är ju några dagar sedan vi red henne sist och då blir det lite lekfult men det gick att tygla! Så helt okej!! Sedan red vi Tindra och Dreki och för mig gick det bra tindra sköte sig riktigt bra trotts vilan! När jag kom hem blev det lite os i soffan och en tupplur.. mmmmmmmmmmm så himla skönt. Gubben har varit JÄTTE duktig han har grejat med fönstrerna så i morgon kan vi nog måla lite härligt sedan är det tapeterna  och sedan är det dags för sängar och inflyttning!! äntligen sedan kan vi börja med vardagsrummet!!!! Längtar!!

Idag har även jag och Gissa hunnit varit ute i ett par timmar i solen och bara njutit det är så himla härligt. Sedan har jag håll i er börjat leta efter en hund till... jag i ett nötskal men jag har bestämt att inte fören gissa är ett och ett halvt minst så kommer det någon valp in i mitt hus! Men vi har hittat en ras som är intressant och det gäller ju att läsa på så man vet vad man ger sig i kasst med. Rasen vi tittar på är Tollare en helt underbar retriver ras. Lite lik bordisarna till lynnet så jag tror att gissa och en av den rasen skulle passa ihop och ha väldigt kul ihop! Fick lite sjukdoms tips på fb så det ska jag forska mer om!!

Nu ska jag kolla lite os och slöa lite innan det blir sängen =)

Kram

Kommentera

Publiceras ej