Dagen som tog annorlunda vändningar...

0kommentarer

Ja idag blev inte som jag tänkt men djävligt bra ändå! Började med en skön helg frukost =) Sedan for jag till stallet och vips så skulle jag rida Litlamin och Josefin Dreki så jag skulle alltså rida henne helt själv utan ledare.... lite fjärilar blev det allt... Men det gick jättebra, josefin lede mig runt ett varv sedan var det på egen hand och det gick jättebra vi till och med travade yttest lite men det gick jätte jätte bra!! När jag var klar i stallet så fick jag ett sms om att linda behövde hjälp till kvällen så visst rycker man ut så det blev ett boxningspass för dessa deltagare och det gick kanon gud så kul det var helt fantastikt älskar att leda!!! underbart helt enkelt!

Nu blir det hemgjord chokladmousse och te!

God natt mina läsare!

Kommentera

Publiceras ej