Dop

0kommentarer

Igår vart det ridning av Litlamin och ja vad sak man säga här går det fort fram hon fattar vad jag menar hyfsat iallafall vilket är så himla roligt!! Igår travtränade vi lite och även sväng träning gäller ju att ha en ratt också när det går lite fortare!! Efter detta så blev det hem och lite lunch i magen och sedan till staden eller rättare sagt till valbo och shoppa lite dop present och lite annat smått och gott. Hittade en jättesnygg tunika till dagen dop och en röd klänning till lils 60 års fest i mitten på mars sedan till denna köpte jag också en svart kort skinn jacka ;) Det blev skit snyggt måste jag säga hade nästan gett upp när jag äntligen hittade lite kläder på hm av alla ställen där jag inte brukar hitta något alls!! men det var ju jättebra med tanke på att jag hade fått ett presentkort där på 300 ,- så det var bara att handla när man äntligen hittade någgot. Nattskiftet avslutade vi redan kl 03:30 för att orka med Hugos dop som är idag. Så jag klev upp strax före tolv! Nu har slagit in packet och fabian är klippt så nu är vi redo!

Efter dopet blir det jobbet i tolv härliga timmar eller inte vi får se framåt sex i morgon bitti!!

Nej nu ska jag fixa det sista!

Kram

Kommentera

Publiceras ej