Ja ha då har det gott ett tag igen då...

0kommentarer

Jag har jobbat förmiddagar i två dagar och då blir det som det blir här... dåligt Igår var Fabian och jag och red lite i stallet vi red Tindra och Dreki och det gick riktigt bra ==) allt blri bära bättre och bätte och trots att kl var över 5 när vi ridit klart så var det ljust åt minståne hyfsat och så att vi såg var vi red/gick!! Härligt våren är på väg med stormsteg!!

När vi kom hem så blev det middag i form av pommes och kyckling och efter detta så röjde vi på ovan vånignen så att rörmokaren skulle komma fram vi fick även lyfta på golvskivorna så det var bara spån där... eller skämt och sido världens största katt toa ;) När detta var klart blev det lite os dos man lär ju kolla in Anja tyvärr vart det ju världens vurpa :( trisst. Sedan blev det sängen :)

Idag har jag jobbat och haft en trevlig städdag med inhopparen Ylva :) trevligt med lite kvinnlig fägring är ju inte van vid det, det är ju jag och mina killar.. Klagar inte vi har roligt allihopa!! Ja hur som helst väl hemma blev det städning som gubben börjat med och jag tog över medans han åkte och kastade sopper på återvinningsstationen! och även hämtade Fabian från skolan sedan blev det Älvkarleby ridklubb och Fabians ridlektion. Där fick vi en rolig fråga och det var om Fabian kan tänka sig att byta grupp till en som var duktigare! Snacka om att han blev stolt som en tupp!! och då även mamman!! Sedan hoppade dom och det gick jättebra. Han red Oliver men skulle haft Týgo och det ville han inte för tygo bara kastar och drar ner huvudet för honom! Medans han trivs himla bra ihop med Oliver och det gick fint att byta så då gjorde han det.

Väl hemma igen så blev det pannkaka och sedan fixade vi det sista med städningen. Så nu sitter vi med varsin dator jag för mitt höga nöjes skull men gubben han jobbar med firman han:) duktig är han! Fabian bakar inför morgondagens försäljning på Konsum!

Kram

Kommentera

Publiceras ej