Lördag och åter lördag.. mysigt

0kommentarer

Ja Fabian och jag har varit och ridit världens bästa Islandhästar och idag red Josefin Tindra för första gången på mycket länge och det gick jättebra det värmde så himla gott i hela hjärtat på mig! Hon fick henne i tölt vilket jag inte får och hur hon njöt både häst och ryttare!!

När vi kom hem hade svärfar kommit och dom hade börjat med att byta Felicias fönster och skulle sedan gå lös på att sätta in ett nytt fönster i Fabians rum som man hade byggt igen för länge sedan men nu är det ett nytt där om si så där en timme! Underbara karar vi har i denna släkt! Som belöning har dom fått lunch och blåbärspaj och kaffe!!

Jag har skickat lite mail idag och grejat lite med min dator men det tar sådan tid tycker jag. Skulle försöka ta mig in i Spotify världen men då satt Felicia med det så det är väl bara vänta ett tag...

Här är lite mobil bilder från fönster och hästar!



Gulliver vår lilla hingst =)

 Felicias nya fönster, Fabians blir mitt i mellan och det större ska byttas det också men det blir när vi fixar vardagsrummet och dom fönstrerna.



Svärfar och älsklingen i hållet där Fabians fönster kommer att sitta =)


Kló (med täke) Litalmin och min drottning Tindra i hagen här om dagen =)

Nej nu ska jag pröva och göra en soppa med lax och kräftskärtar.. väntar lätt nervös på hur familjen ska ta emot detta svaret när jag presenterade det var ja pizzan är ju öppen.... Så då förstår ni nog vad jag jobbar emot!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej