Måndag och en helt ny härlig vecka =)

0kommentarer

Ja då har vi börjat om på en helt ny härlig vecka igen =) Idag tog vi sovmorgon eftersom vi ska jobba natt i två nätter så vi klev upp vid tio och sedan blev det frukost och efter det så åkte vi till Gävle. Där inhandlades det färg och spakel till fönstersmygarna som gubben börjat göra!! blir himla bra måste jag säga! Han även in en sväng på Lindholmsmöbler och där köpte jag cult manschetter till min ljustaket som jag har på matbordet fyra oragnea och två gröna som är som slalombakar hur coola som helst!! Sedan bar det av hem och vidare ut med hunden på en härlig promenad! När detta var klart blev det stallet och en härlig ridtur! Idag red jag litalmin och det går bara bättre och bättre!! Det blir nog en riktigt trevlig ridhäst av detta med när vi väl är klara =) Väl hemma igen så mer eller mindre bara möte jag min älskling i korsningen han på väg till ett föräldrarmöte med Fabian och jag på väg hem med Felicia för att äta middag! Väl hemma så blev det det vanliga lite middag och tvätt ja ni vet allt en kvinna gör varje dag... eller hur!!

Nu är det lite slöande kvar av denna dag sedan blir det jobb jobb..

Kram



Kométa!!

Kommentera

Publiceras ej