Måndag underbar måndag...

0kommentarer

Ja idag börjar jobbar veckan!! Jobbar som sagt var till måndagmorgon kl 06. Idag var en skaplig dag på jobbet allt blev bra tillslut! Väl hemma kunde jag bara konstatera att förkylningen har ett grep om mig. Under förmiddagen har jag frusit mer än jag tycker var nödvändigt trotts att vi hade det kallt¨på jobbet.. och hostat och snörvlat till och från. Och väl hemma insåg jag att det bara var att ställa in ridningen för kroppen orkade helt enkelt inte.. trist som fan rent ut sagt för solen sken och ja det kunde inte vara mycket bättre väder!! Men efter en tupplur i soffan så blev jag lite piggare i allafall. Jag hjälpte gubben med att tapetsera klart barnens rum så nu är detta äntligen färdigt. I morgon ska gubben betsa listerna och börja med sängarn kommer att bli så snyggt! Det kommer att matcha golvet där av att vi betsar!!!

Nu ska vi svulla i oss bagetter som jag och fabian gratinerat med briost i ugnen så nu ska vi doppa dom i vitlöksdip och mssa framför os sändningarna!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej