Nya snygga naglar!!

0kommentarer

Ja då har man nya snygga naglar igen då =) trevligt för mig... Dom blev rosa/lilla metalik med blommor i mörk grå/marinblå och prickar som även dessa är i samma nyans!! Dom blev iallafall skit snygga! lägger ut bilder i morgon! Tack Theres för att du är så himla duktig!

Hästar:

Igår red jag tindra och det gick hyfsat men nu är bannan plogad och då bran det till i fruns hjärna och alla gamla hyss kom fram igen.. dock var inte detta helt oväntat hon blev taggad bara hon såg den ploggade bannan. Idag har jag ridit henne igen och då gick det mycket mycket bättre bara jag sätter lite mer hårt mot hårt så fattar hon vad jag menar!! Han även rida Litalmin idag och idag våga vi oss tillomed iväg lite på egen hand och det gick faktiskt riktigt bra=) Guldklimpen kommer bli kanon när vi är färdiga!! Kombinationen jag på och josefin instruerar blir himla bra!! (tror jag)

Idag har jag inte hunnit så himla mycket mer än stallet och naglar jo det är förstås vi fick hem ungarnas nya sängar idag så nu är det bara till att göra klart!! Nästa vecka är gubben ledig två dagar så han jobbar bara fredageftermiddag så till dess ska det tametusan kunna flyttas ungar till de nya rummen åtminståne den helgen!

Imorgon far jag och gubben på mässa med en massa lampor och möbler. Ska bli trevligt att göra lite på egen hand och dessutom första mässan som företagare!! Se om vi kommer hem med något roligt ;) risken finns nog åtminståne en stor portion inspiration!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej