Oj vad jag har slarvat!!

0kommentarer

Nu har jag slarvat med att skriva här.... I torsdags var vi till Älvsjö på möbel och belysningsmässa så himla mycket inspiration kan jag säga! Det kommer nog en del av grejorna i shopen inom en snar framtid =) För övrigt så är det jobbet som gäller. Vi jobbar daghelg... Igår var vi till staden en sväng och handlade lite grejor bland annat en ny säkerhetsväst till Fabian!! Skulle även ha möte på jobbet men tio minuter innan det började så blåstes det av. Skit dåligt tycker jag som avbokat ridningen för att kunna gå på det :( men men så var det iallafall...  IDag har vi jobbat hela långa dagen och nu ska jag göra två tårtor tills imorgon, en och bjuda på på kvällen och en till jobbar kompisarna. Man fyller ju år på självaste alla hjärtans dag :) Så man kan väl se det som att man är lite älder och lite klokare!!.

Kram minna vänner!!

Kommentera

Publiceras ej