Ridtur och bak av matbröd =)

0kommentarer

Jag red Kló idag och det gick riktigt bra, på den hästen kan man fokusera mer på sin egen ridning än på att få hästen lugn och åter lugn här kan man jobba med galoppen på i ett lungt tempo trotts att den andra hästen på bannan far fram i ful galopp och det är riktigt roligt! Sedan provade jag även Dreki i trav och han är fantaskitsk vilken häst kan nog gå hur långt som helst! Efter ridningen vart det hem och trycka ner en grod semal stakars stakars mig ;) sedan satte jag två olika matbröd på bakning och jäsning och medans jag väntade blev det middag i form av lövbiff och klyftpotatis han även göra en råkost sallad gott blev det! Just nu står brödet i ugnen och ska bli gott gott...

Nu ska jag sätta mig med lite 3K papper!

Kram

Kommentera

Publiceras ej