Städning och betala räkningarna och eftermiddagsskift

0kommentarer

Igår red jag Litalmin och det gick hur bra som helst trotts att hon ståt still i nästan en vecka :) Vi till och med travade utan ledare. Jag blev alldeels varm i hjärtat hon är underbar denna häst hon har fått mitt hjärta till hundra procent tycker att vi gör en himla trevlig lärorik och fantastik resa ihop just nu hon lär sig och även jag i massor och det är jätteroligt men det är himla svårt att biskriva i ord den kännslan jag har!

Sedan efter denna härliga tur så blev det jobbet och där blev det så att jag och Björn fick gå till packeteringen under hela skiftet vilket faktiskt var riktigt roligt dessutom så dök Malin och Lilla söta Hugo upp så då blev det liksom grädden på moset!! helt underbart helt enkelt!

Idag blev det ingen ridning men istället städade jag huset och betalade räkningar och tog hand om tvättberget som jag så himla duktigt byggt upp i vardagsrummet nästan syn att riva det ;) ! Nu väntar ytterligare ett eftermiddagskift! men idag känner jag att jag mycket hellre skulle vara hemma och mysa med gubben och fabian... men vill man ha lön får man offra sig. Imorgon blir det ridning och sedan staden och det ska bli trevligt!!

Nej jag glömde berätta att nu är Felicias säng på plats jag levererar bilder vid ett senare tillfälle!

Kram nu och glöm inte att vara rädd om varandra! 

Kommentera

Publiceras ej