Torsdag och min härliga fredag =)

0kommentarer

Igår så blev det möte på jobbet som var mycket intressant och givande =) Efter mötet så åkte jag hem och skottade av gården. Tyvärr var det bötsnö och görrr tungt men det gick så nu är gården skottad och fin... Ja sedan blev det in och ett skönt varmt bad till min ömma och lätt möra kropp, sedan vart det nattskift på jobbet och det gick bra lite små missöden bara men inget som inte gick att åtgärda ganska enkelt!

Idag sov jag till 11 och sedan bar det av till stallet och idag så han jag rida på tre olika hästar tindra, Kló och Litlamin! Härligt härligt ! Tindra gick riktigt bra nu ska jag börja försöka samla henne i traven också se hur det går imorgon... Med kló och litalmin gick det oxkså bar allt rullar på som det ska! Väl hemma så hade gubben börjat städa huset och jag hakade på. Felicia fick fixa lite middag ifrom av korv med bröd och efter det så for vi iväg till valbo för att kolla in sängar till ungarna och vi hittade till båda två =) Väl hemma så blev det soffan och slöööööööööa till Let´s dance! Himla skönt med tanke på att kroppen säger att jag nog hålller på att bli lite förkyld... får se om jag lyckats mota olle i grind... Men men det är bara vänta och se!

Imorgon är det lördag och vi ska fortsätta rusta här hemma och stallet ska få sig ett besök=)

Kram

Kommentera

Publiceras ej