Boxning med ett helt underbart gäng;)

0kommentarer

Igår kväll var det då dags för det nya ungdomspasset som är ett boxningspass för ungdomar födda 90--95! Och vilket underbart gäng det blev 5 killar och 6 tjejer och en lätt galen ledare =jag.. Hur kul som helst hade vi i alla fall alla var helt överns om att vi skulle ses nästa vecka! Idag är iaf jag helt mör i kroppen... fasiken man är inte femton längre det är bara att kostatera detta faktum! Men oj vad roligt jag hade älskar denna inspiration man får av dessa fantastiska människor! Ja har ni chansen att bli instruktör så ta den :) Sedan underlättare det ju om man som mig är lätt galen också ;) Jag vart så himla glad över att det kom så många killar och inga alls som jag hade tänkt mig! Tjejerna hade jag lite koll på men även där kom det överaskningar! Om någon av er läser detta! så ska ni veta att ni är BÄST!!

Kram och god natt från en ömmmmm insturktör ;;))))

Kommentera

Publiceras ej