Bra dag som blev en putt kväll.. hum undra varför????

0kommentarer

Idag har det mesta gått min väg på jobbet. Trotts galna chefer som skiter knäck så fort något gått lite tokigt, snälla alla chefer behåll lugnet det är vi tvugna att göra annars skulle det gå åt skogen på rikigt :) Väl hemma så började jag städa huset efter det att älsklingen och jag fikat... tror puttheten kom av städningen... Sedan for Fabian, jag och Gissa till Ärk och ´Fabian red sin lektion och Gissa och jag tog en halvtimmes promenad och sedan övade vi på att sitta still i ridhuset och inte klättra på matte i 45 minuter. Gissa behöver lära sig att alla inte är lovliga byten för en klapp och gos utan att både barn och vuxna kan strunta i henne och framförallt hon ska strunta i dom utan att skruva upp sig till öronen... Väl hemma drog hon i sig 3 dl mat rakt av utan att den han blöttas upp  så det var nog energi krävande i stallet. Väl hemma blev det makaroner och falukorv till middag mumsigt värre! sedan städade jag färdigt huset/byggarbetsplatsen *fniss* Så nu är huset i bra skick igen.. Efter detta tog jag och Gissa en promenad och möte Felicia som varit till jonas på eftermiddagn. Nu ligger jag här i sängen och känner mig putt och grinig.. vad sjutton ska jag göra åt det"" Jag vaknar ju garanterat gladare i morgonbitti i alla fall :) och bara den tanken gör mig faktiskt gladare!

Ja nu ska jag se om jag får plats att lägga mig ner i sängen..har en viss fröken Gissa vid fötterna och hon tycks tro att hon äger sängen!!

KRAM

Kommentera

Publiceras ej