dagen idag :)

0kommentarer

Idag har jag inte just gjort något annat än ja vad sjutton har jag gjort egentligen... läst en massa papper och surfat på nätet efter tänkbara produkter i webshopen.. finns hur mycket som helst!! men spännande är det. sedan hade jag turen att Felicia lagade middag iform av pastasås med bacon och ost och då även pasta till! Gott som sjutton blev det. Efter middagen kollade vi en sällskapsresan film den då dom är i alperna "tyngden på dalskidan älskling" den repliken är oslagbar. Älskar dessa filmer. 

När vi sett klart på filmen så tog jag ett riktigt hett bad och fixde till mig lite. Så skönt att göra det i bland känner mig så mycket frächare då!! Och jag tror startkt på att som man känner sig ser man ut.. man liksom förmedlar detta genom kropps språket.  Så föjdatligen känner man sig vacker så förmedlar man även detta till sin omgivning!! gillar iallafall tänket :)

efter detta så hamnade jag här i sängen med min lilla dator och lite bloggande :) mycket trevlig nu ska jag försöka fördriva tiden tills gubben kommer hem :)

Kram mina vänner

Kommentera

Publiceras ej