Fasiken vad världen är liten ibland :)

1kommentarer

Oj tror inte det är sant men i morgon blir en kanon dag det är min bror med familj kommer på sin återresa från Huddik. Detta visste vi sedan tidigare och har sétt fram emot detta i massor! Sedan ringde först mobilen och det hörde jag inte döv som jag är... Fabian kom springade och sa att den ringt med så helt plötsligt ringer hemtelefonen!! Och jag blev så himla paff... Jag har en valp som heter Winnie och jag som följt Birgittas blogg medans Gissa levde sina första trevande åtta veckor uppe i Skellefteå visste direkt att det måste vara Gissas systers matte :) Kännde hur jag blev aldelles varm i hela kroppen och ville prata hund i flera timmar men hon hade en mycket bättre idé och det var att vi skulle träffas i morgon!! Jag blev så paff... Hennes bror bor nämligen i tro det eller ej men Edvalla i hållnäs... Alltså hur stor är chansen... Blir bara lycklig att det finns sådana människor som vågar ta kontakt :))) Bara älskar det! Så i morgon blir en härlig dag med valp besök och min bror på besök!! Kan inte tänka mig något bättre i söndagsväg!!  Livet leker det är allt jag har att säga! Jag kommer lägga ut bilder från besöket som jag inte tror blir det sista men jag vet att det är det första!

Ja vad säger man?
Jo Stort tack till Kerstin som vågade ringa och till Birgitta som gav ut mitt nummer! Helt rätt gjort tjejen!!!


Laddar för morgondagen :P

1 kommentarer

Gissas uppfödare

03 Jan 2010 16:41

Jag blev så glad när jag hörde att ni skulle träffas. Jag tror att jag i ett tidigare skede frågat om jag fick lämna ut namn och telefonnummer ifall ni ville ta kontakt med varandra och tror också att det var Kerstin som frågade och föreslog detta. Så himla roligt att det blev av att ni träffades! :)

Kommentera

Publiceras ej