Fot helvete och färgslangar :(

0kommentarer

Ja ha då sitter man här på sin kammare och väntar på att få åka och klippa sig först :) Sedan har jag en läkartid på brukshälsan kl 15,30 :( Eftersom jag tydligen har jävligt svårt att hålla mig på fötterna så sitter jag just nu men en värkande fot... som dunkar så in i h************vete rent ut sagt. Kan knappt gå på den.... Skulle nämligen sila returfärg från linan och klev då upp på färgkaret (35-45 cm ) och tömde den i silen och sedan när jag skulle kliva ner så trampar jag självklart på slangen..... gissa om foten vek sig jjaaaaa och jag kom efter ovanpå så nu är den blå sväld och j**********ligt öm. Men lite smart var jag för jag gillar inte akuten i Tierp utan jag kollar med chefen om jag fick ringa brukshälsan och kolla om dom hade någon tid och se Annkristin (föredetta kollega inom kommun) fixade en tid halv fyra till mig! Det finns änglar på jorden utan vingar! Så jag slipper akuten!!!!:)) Inte nog med det då kom jag ju på att jag hade klipptid halv tre hummmm lär inte hinna så jag ringde upp frisören och oj då trollar hon lite med tiden så nu ska jag vara där två vilket gör att jag hinner både och.. Trotts denna väldigt öma fot så är jag väldig nöjd med dagen! Gissa (hunden) begriper bara inte varför inte matte vill hoppa och fara runt som vanligt med henne! Samtigit värkar hon ganska nöjd med att få ligga brevid mig i soffan medans jag läser de två tidningarna jag köpt för att fördriva tiden med och Hon verkar sova gott där på ull filten mitt lilla hjärte gryn!!

Jag som sett fram emot denna vecka som en stor utmaning genom att jobba 7 dagar rakt av och avsluta med två tolvtimmars nätter!! Men med ett bra stödbange kan jag nog jobba... Envis jag neeeeeeeeeeeeeeeeeeejj inte då;)

Kram

Kommentera

Publiceras ej