Hej Hopp då var det onsdag igen då!!

0kommentarer

Ja ha min onsdag har fördrivits med ett förmiddagsskift på jobbet, vilket gick hyfsat allt är ju relativt! Efter det hade jag möte med chefen  vilket blev ett bra sådant där vi kom väldigt långt i det vi skulle diskutera och det är ju alltid bra när båda är nöjda när man går där i från :).

Efter det så åkte jag hem och fyllde på i pannrummet med ved... Det vart än väldigt massa... så nu klarar vi nog denna vecka iallafall :) Så skönt att slippa tänka på det och bara fokusera på det viktiga!

Efter ved och lite middag i form av gräddstuvad pytt så blev det en härlig tur till stallet och en kall men skön ridtur på gården!!!


Tindra idag i stallet :)



En riktig snygging!

Hoppas ni haft en bra dag nu ska jag strax knytta ihop min påse för dagen och krypa ner i sängen!

Kram

Kommentera

Publiceras ej