Hej och hå...

0kommentarer

Ja idag började jag med att slippa spakel tills jag såg ut som ett spöke ;). Sedan blev det frukost och där efter så for fabian och jag till stallet vid halv elva. Vi började rida in Litlamin på allvar idag :) härligt! Jag började med att rida tindra och ställa och böja henne inför tölt men allt gick prima utom tölten då men det är skiten bakom spakarna det är jag så övertygad om! Efter det red jag litlamin medans Josefin lede oss och det var nog tur det för annars har det nog blivit fler bocksprång än det enda vi lyckades åstakomma idag! Även Fabian provade att rida och även han lyckades åstakomma något bocksprång.. men herregud hon är riden 5-6 gånger sista året inte fler och då har vi mest suttit på henne så detta är jättebra för våran lilla prinsessa.. hon är ju dotter till drottningen Tindra så det kommer bli en kanon häst helt övertygad om detta! Under våren ska vi rida till alla hästar så nu blir det hårdkörning i stallet hela våren inför höstens äventyr!! Ska ju även hinna med här hemma och att jobba..... det kommer bli jättebra!

När vi kom hem blev det lunch och efter det så har jag spaklat och slipat nu sitter alla plattor på plats i Felicias nya rum så allt är spacklat där en gång och snart två ... ska slippa av allt före kvällen hoppas jag!

Nu håller jag på att laga middag för fullt det blir potatisgratäng och köttbullar :) kommer att bli smakens.

Ska se om det går bättre med bilderna till kvällen..

Kram

Kommentera

Publiceras ej