Isolering....

0kommentarer

Ja då har man isolerat nästa yttervägg i stort sätt klart några fack gick inte att isolera för det skulle fixas med lite gamal el som ska bort! Vi har haft turen att haft svärfar och svärmor här som hjälp hela eftermiddagen så nu är ena vajern spänd och klar :) och jag och Fabian har som sagt var isolerat större delen av yttervägen! måste få säga att för attt aldrig ha isolerat för så gick det riktigt j****vla bra! med mycket god assistans av sonen då förstås! Just nu håller gubben på att svettsa de sista grejorna till den andra vajern möjligt att vi kan fixa den själv... vem vet...

Som tack för att svärmor och svärfar hjälpte till så bjöd jag på viltlax och potatis så mummsigt så ! Det är så himla trevligt att ha dom här på mat ibland :) Har nog en jäklar tur med mina svärföräldrar för bättre kan man nog inte ha!

Efter maten så var jag och Fabian ut med Gissa en sväng i snövädret. Det snöar fortfarande och vi har väl fått ytterligare någon dm... så det blir nog till att skotta i morgon med :( men så är det! Försöker tänka positivt att det är motion... men det hjälper inte alltid tyvärr!

Just nu ska jag fota lite på ovan våningen och lägga ut här på bloggen tänkte jag!

Skrivs snart igen bara fotona är tagna!

Kram

Kommentera

Publiceras ej