Ja ha...

0kommentarer

Hej svejs :P Ja då har Fabian och jag varit till ärk och han har ridit stallets störrsta häst...



Fabian ser riktigt liten ut brevid honom ändå är Fabian 164 cm så han är inte liten direkt...



En viss skillnad här är han med Kometa i stallet "hemma" hon är 130 cm i manken. Mer min smak :)
Ja allt gick vägen trotts stor häst!! När vi kom hem hade Felicia och Jonas stekt pannkaka efter det att jag gjort smet innan vi drog till stallet lilleman och jag.

När vi väl fått i oss dom så började vi bråka med våran dekoder till tv här ner i vardagsrummet den vill fan inte fungera det bara klipper i bilden och i ljudet.. skittrist. Men Fabians dekoder uppe funkar bra där så ner med den och kopplade in den men nej nej inte ville det funka... så nu är jag inne på kväll tre utan tv här nere... men men jag får en massa andra bra saker gjorda istället så det är ju bra! Det är nog något fel på antensladden... men det får min privata elektirker ta hand om imorgon eller kanske redan ikväll vem vet!

Så nu sitter jag här med datorn och skriver och lägger överbilder osv... ska kolla lite inredningsbloggar tänkte jag får se vad det blir av det!

Kram vänner

Kommentera

Publiceras ej