Läkarbesöket....

0kommentarer

Ja då har jag varit till läkaren och fått lite av domen resten kommer i morgon... ska till röntgen då. Han första komentar när lindan var borta hummm detta ser inte bra ut tjejen.. Kan nog vara av någonstans i foten lite för svält för att ha varit lindat hela dagen.. Han kände och klämde och fan vad ont det gjorde... fattar inte att en fot kan göra så jävla ont. Har ni hört reklamen med den där  karn som blir förkyld och svär över detta och påstår att kvinnor ska sluta gnälla över att födda barn... idag tänkte jag när min fot vart bänd och dragen i att fan födda barn är en lek... denna smärta bara fortsätter och det blir liksom inget bra utav det hela... mer än en hel fot förhoppningsvis. Ja nu är jag sjukskriven i 14 dagar till att börja med. men om det bara är en ledbandskadda ska jag beslasta den redan nu så att allt blir så stabilt som möjligt men tills i morgon och röntgen är det kryckor som gäller.... och högläge för min lilla fossing.. Om det skulle vara så att något är av och dom skulle behöva gipsa...hoppas inte hoppas inte.... Skulle det bara vara en ledbandskadda kan jag vara tillbaka tidigare men det får vi se... Jobbar ju denna vecka sedna har jag ledig vecka, men jag hade ju sett fram emot att vara maskinförare så himla mycket :) vill jobba för jag gillar mitt jobb! till skillnad mot många andra som gärna skulle byta bort sina. Sedan har man väl dagar då inget går vägen men det antar jag att alla har! Men mina är inte så himla många iallafall vilket jag gillar!!

Så nu får hästarna villa från vilda mig ett tag:( det gillas inte tror nästan jag ska åka ut och be josefin eller fabian att ta in tindra så jag får pyssla lite iallafall! känns inte som kryckor och häst är någon bra komb men i stallet kan jag iallafall strutta runt utan dom!

Nej nu ska vi nog se till att få någon slags middag och sedan är det möte med fabians klass ang klassresan..

Kram

Kommentera

Publiceras ej