Lite bilder från hemmet..

0kommentarer

Så här finnt blev det när jag grejat lite under dagen :)



Min helt otroligt vackra lyckta som jag fått av svärmor och svärfar som jag hägnde upp i vardagsrummet :)



Vardagsrummet



Köket



lilla matbordet..


Hallen :)

Jag tycker att det blev väldigt bra!!

Ja det var en del bilder av vad som hänt här hemma idag!

Imorgon är en ny dag och jag är ledig och det ska bli skönt! Fabian har sin första ridlektion för termien på Ärk och jag ska rida om det är hyfsat "varmt" ute!

Sedan är det en lång helg på jobbet som väntar, fredag förmiddag (8) lördag och söndag dag (12 timmar varje dag) Så vad vi ska göra i helgen är ganska klockrent om jag säger så joooooooobbbbbbaaaaa. Det blir nog bra det!

Nu väntar sängen och lite god läsning i nya hästfocus!

Kram :))

Kommentera

Publiceras ej