Lördagen vart en bra dag :)

0kommentarer

Ja bullarna blev ju goda och fikat har vi gjort flera gånger denna härliga dag :)Efter bullarna då blev det matlista, så nu vet vi var vi äter nästa månad också!Trevligt tycker jag! Efter det så spaklade jag Felicias rum en första gång, sedan blev det ett evigt väntande.. Jag och Felicia gick ut och gick en riktigt lång prommis vilket var jätteskönt då vi bara har 3 minus idag! Sedan har vi klickers tränat gissa ute lite idag bland annat övat inkalning och det funkar över förväntat;) Kul när saker går bra! Väl hemma blev det fika igen ;)) Där efter så började jag försöka att slippa spackel det gick inte bra för det hade inte torkat till hundra procent, men jag kunde iallafall spakla skruvarna det som inte torkat är det som är riktigt tjocket. Och det får torka över natten, det är så när man spaklar första lagret det tar tid!! Efter det blev middagsmat i form av fläskkotletter och pommes och lite tilltugg!!

Där efter så blev en skön dusch och nu sitter jag här framför datorn och kollar in robinson med ett öga ;)

Här är lite bilder från dagen!!

Fannnnn blogg.se funkar inte som det ska det går inte att ladda upp bilderna!

Ni får ta dom i morgon!

Kram 

Kommentera

Publiceras ej