Min dag går nog i snöns tecken ::)))))

0kommentarer

Träningsvärken är inte någdig nu vill jag meddela !! Snön har gjort min rygg redigt öm om jag säger så::))) Men i morse var det ju massor av den vita varan igen så det var bara på det igen. Hunden och jag gick ut redan halv nio och skottade av gården så lagom till jag kom in vid halv tio så hade resten av familjen börjat att vakna till men det var på nätten ska jag säga Felicia prottesterade hejdlöst när vi deklarerade att det var frukost.... dessa tonåringar ;). Efter det så bar det av till stallet :) Vi red i hagen där var det så mycket snö att det var strax under hästarnas magar. Fabian red Kométa och dom tränade trav i lös snö vilket är väldigt bra eftersom hon "grisepassar" annars när vi rider henne på plant underlag utan motstånd nu var hon tvungen att trava och det är bra för då stärker hon de rätta muskleran för traven och vi hoppas att dom återstår när snön är borta. Själv red jag tindra och det gick jättebra, som jag berättade igår är snön en bromskloss för oss två  och det är bra! Josefin red Kló vilket gick bra det också! Hon tränade också trav och galopp pricis som mig! På måndag morgon ska vi åka till Sofia Kulla i Valbo och träna med Tindra och Derki, Fabian och Josefin delar på Dreki och jag rider Tindra. Jag ska träna på tölten :) Kommer att bli jättebra!

Nu ska vi fortsätta där uppe idag ska vi ev. skiva väggarna :) Jippi... nu händer det grejor!

Nu har vi ätit lunch i form av frittisar och hamisar!! Gott gott!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej