Min härliga fredag :)

1kommentarer

Jaha då har fredagen förfluttit utan större missöden :) Började med en regäl sovmorgon eftersom vi skulle jobba natt i natt, så klockan var nog elva innan vi tog oss ur sängen ;) härligt. Efter frukost och lite tillsnyggning av det yttre så gick jag ut med Gissa och lekte och klickerstränade henne med korv. Det är himla kul för hon är så lättlärd men tröttnar hur fort som helst men det är väl lite av charmen med valpar.  Sedan körde vi in lite ved för att klara dagen, imorgon får ungarna fylla upp pannrumet med ved medans vi sover ;). Efter detta blev det Gävle för att köpa en tunnel till Gissa att lära sig att krypa igenom.. Ja det kommer att ta tid det hon har liksom inte knäckt koden hur ska man komma åt grejorna där inne.... Katterna däremot trappade rakt igenom och insåg snabbt att där vågade inte gissa vara så då satte dom sig inne i tunneln och flinade åt henne.... ja det blir nog bra det här!

När vi kom hem så blev det pizza.. fasiken vad vi äter pizza just nu ;) Nej nu får vi nog börja tänka på vad vi stoppar i trutten. Ja så får det bli! Gubben åkte och jobba redan kvart över fem så han vet vad han gör ikväll själv börjar jag tio! Så jag ska fixa lite med dom konstgjorda växterna som jag köpte idag! Minna bara dör här hemma, varma element och taskit med vatten är ingen bra kombination!! =( Blir massa blad på golvet då och gula dessutom! Ja då ska man slå ihjäl ytterligare en tv fri kväll då! Får nog bli datorn som sällskap och lite jox som måste göra innan jag far till jobbet:)

Hoppas ni får en underbar helg :) Själv jobbar jag 32 timmar fram till måndag morgon så jag vet vad jag gör men det ska bli skoj ändå!!

1 kommentarer

Bibi

22 Jan 2010 20:06

Hejsan! Tack för orden om vår lilla bushäst. Vi tror på henne...men det behövs nog lite tid att bli samspelta..denna ponny var lite av vårat öde ;)

Kul med klickerträning på Gissa. De har helt underbara klickerinstruktörer på skutskärs BK..kan verkligen rekommendera.

Ha en skön helg

Bibi

Kommentera

Publiceras ej