Min onsdag i kylans tecken...

0kommentarer

Vaknade vid 11 av ett sms från Josefin där hon tyckte att vi  skulle låta bli att rid idag och jag hade full förståelse för detta för det var minus 22 ute... BRRRRRRrrrrrrrrrr.... Skulle tvätta av mig men se där gick jag på en nittttt fan vattnet hade frysit om jag svor jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa som bara den... men min kloka man bar konstaterade att vi fixar det snart! Han är makalös vet inte vad jag skulle göra utan honom! Vill inte tänka tanken ens. Ska komma ihåg att vissa honom all den uppskattning han förtjänar:)  Ja nu när det var så himla kallt så fortsatte jag att jula av här hemma och det gick himla bra måste jag säga nu är undervåningen städad och julfri men det tog hela dagen! Nu sitter jag och slöar i soffan och njuter av en massa tända ljus och att vi eldar med ved så vi har himla varmt och skönt inne även om kylan ute har mildrats något sist jag tittade så var det "bara" minus 15.

Felicia är i tierp och där var det tydligen strax under 30 minus...... ja vad ska man säga!

Gubben håller just nu på att sätta upp mellanvägen där uppe! Jag är impad av hur fort det går! Oj jag hade fel han isolerar tydligen taken... ja vad säger man fort går det!

Nej nu ska jag njuta utav att vara ledig!

Kram

Kommentera

Publiceras ej