Naglar, trevlig bilfärd och boxningpass :)

0kommentarer

Idag blev det en hyfsad förmiddag när jag väl landat här hemma efter akut besöket.. vilade lite i soffan för att bli av med huvudvärken som jag dragit på mig. Sträckte nog naken igår när jag ramlade för jag är lagom stel på vänstersidan idag.. men men tog alvedon och la mig och hoppades på det bästa men fasiken heller inte gav det sig men foten den kännde jag inte av ett smak....så jag gick nog lite mycket ... hummm. Sedan ringde söta malin och kollade om hon och jag skulle göra sällskap till theres (malins syster) som gör mina naglar!

Här är dagen härliga lite lätt mesiga naglar om du frågar Theres.. för att vara mitt eget val...
Tycker iallfall om mina naglar, jag hade nog franska föra året vid den här tiden också... är nog något med vintern och renhet och då framförallt still rent ja jag tror ni förstår vad jag menar!


vit fransk som botten och rosa glitter i skarven som är utdraget för att slippa utväxten!!



tummen ;)

Väl hemma så blev det iväg och instruera boxningspassoch bara stå brevid och titta på medans Felicia och Lisa fickc vissa vad jag enade! tur man har tuffa tjejer i gruppen som vågar ställa sig där frame! Tack tjejer! Nästa vecka ska jag nog kunna vara med själv! 
Ska köpa mig ett fotledsskydd jag den som lever får se! Allt gick iallafall prima ballerina! Dom var duktigt slut efteråt!

När jag och malin åkte hem fick jag ett himla roligt samtal från min gamla klasskompis Åsa! Vilken tjej/kvinna tänk vad mycket som hänt i våra liv under de år vi varit åtskillda. Hennes dotter skulle eventuellt komma på boxningen. Hoppas hon dyker upp och att hon hittar en kompis som vill följa med henne och ha roligt ihop med oss här i Karlholm!

Väl hemma igen så blev det duschen och avlindning av foten.. idag ser det bättre ut nu börjar den ju bli riktigt blå och fin... svullnaden har dock gått ner något och även smärtan, att böja den normalt fast mycket försiktigt går riktigt bra nu, men inga hastiga rörelser.... Detta blir nog riktigt bra tillslut ändå!

Nu ska vi se på film i sängen gubben och jag!

Kram  

Kommentera

Publiceras ej