Ny header och en bygg galen gubbe....

0kommentarer

Ja inte kunde jag göra så himla mycket där uppe heller för det krävdes en del förarbete av min älskade make!! men istället blev ´det en skön dusch och en ny fräschare header till bloggen som Flisan fick hjälpa mig att lägga ut :) tack gumman!
Den helt bygg galna äkta manen håller ännu på på ovanvåningen observera att klockan är halv tolv på natten och jag hör hur han grejar för fullt. Vi är till naturen två väldigt olika männskor när vi kommer till sovandet (även fast jag blivit en något kvällspiggare männíska efter det att jag börjat jobba skift:)) han är gärna uppe på nätterna och då sover jag mer än gärna och jag grejar gärna på morgonen och förmiddagen och då vill han helst inte göra något alls.... mer än att sova och ta det lungt, kroppen måste få vakna innan man gör något brukar han försvara sig med... Att jag sen knoppar in redan vid åtta på kvällen..... är väl inte jättepoppis...

nej nu ska jag fasiken gå och dra ner honom i sängen med mig och hunden tror jag!

Kram Kalas ;)

Kommentera

Publiceras ej