Nyårsdagen 2010

0kommentarer

Ja ha då har vi gått in i ett nytt sekel:) Härligt med massa oskrivna härliga blad att fylla med liv! Igår fick vi en av yttervägarna isolerade så nu har vi bara 4 vägar kvar i ungarnas rum... Idag har jag skottat i 2 och ½ timme det föll nämligen närmare tre decimeter snö här igår och inatt och det snöar faktiskt ännu. När jag kom upp för baken så hade det kommit 3 cm där jag redan hade skottat så det kändes väl inte jättetacksamt att skotta men nu är det gjort och tack och lov för det eftersom det tydligen vill komma ännu mera av denna vita vara! Nu ska jag ut och leta mera vägg plast gubben har för sig att vi ska ha det någonstans så det blir till att leta... annars kan vi bara isolera och inte skiva väggarn.. lite trist för är väl skivorna där så kan man faktiskt börja spakla dom och det skulle vara najs... 

Vårat nyår var jättebra vi åt en tvårätters bestående av ryggbiff och jättgod sallad och en potatisgratäng till efter detta toppade vi våra magar med lite chokladmossu med krisp i :) Det var hur gott som helst! :))) Senar på kvällen blev det lite ost med kex även detta mycket gott och emellan detta så byggde vi gubben och Fabian var mest aktiva jag fixade med maten!

Nu ska vi snart fortsätta där uppe som sagt var gubben har fixat med grejer till vajarna så dom kommer nog på plats idag :)))

Nej nu blir det till att leta plast skriver mer senare idag!

Kram gott nytt år på er 2010 ska bli det bästa året hittils i mitt liv!

Kommentera

Publiceras ej