Resten av måndagen...

0kommentarer

Väl hemma blev det ett par vurar med bröd i magen och sedan ner i bingen eftersom det är två nattskift på agendan denna vecka sedan en dag helg.... Sov till och från till kl var halv sex.. klev upp vid sex då jag röjde av i huset. Jag har ju fått en bygg galen kar så här görs inget annat än byggsssss som tur var hade ungdomarana varit ut med hunden åtminståne en liten sväng idag! Men nu är det fint igen eller rättare sagt framkomligt ;) Sedan blev det mat i form av hämt pizza  slarvar som vi är och lat är man ju ;)) Mellan städningen så uppdaterade jag denna blogg med lite bilder från ridningen idag.. det finns en hel del flera så det kommer säkert fler med tiden! Nu har jag vikt lite tvätt och ska hänga en maksin ta en promis med hunden och sedan blir det till att jobba!

Första skiftet som maskinförare har en hel del fjärilar i magen måste jag säga :/ undra hur detta ska gå... tur man har kunnigt folk med sig!

Nej Sov gott nu folk så ska jag jobba och slita lite under natten!

Skrivs mer i morgon!

Kram



tindra idag efter ridturen när vi stod och studerade Fabian när han red. Hon har fått ett helt underbart vintertäcke men hals!

Kommentera

Publiceras ej