Resten av min härliga söndag

0kommentarer

Ja när Winnie med sällskap hade åkt så blev det till att fixa lite kycklinggryta inför broder med familje besöket som väntades under eftermiddagen. Som vanligt så hade vi supertrevligt och ungarna härjade med Wiit vilket bara är underhållande både för oss vuxna och för hugo som är 1½ år!! Efter det att Bror med familj lämnat oss för att fortsätta hemmåt så var Örjan, Lotta och Anakin kvar en stund och jag fick en sovan skrutt i famnen! Han är underbar :)

Gubben bara bygger och bygger... Det blir så himla bra måste jag säga!

Här är lite bilder på mina brorsbarn!



Hugo med spänning kollar in när dom större spelar wiiiii



Filip är djupt koncentrerad!!

ja det var min dag det! Nu ska hunden och jag ut och motionera!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej