Slipa måla ....

0kommentarer

Ja då har jag äntligen slipat av spacklet som älsklingen la på igår förmiddag.. Har även hunnit kanta taket med pensel en gång. Nu sitter jag vid burken och väntar på ett rollerskaft som svärmor och svärfar lånade för ett tag sedan. Så är det med gejerna i dessa två hushåll vad det gäller rust det lånas hit och dit så hittar man inte det man söker så åker man och kollar på nästa stället! Ett himla bra system tycker jag och nrä svärfar dessutom var hemma för att skotta så passade gubben på att åka över och hämta det till mig.

Imorse var jag så himla trött så när ungarna kommit iväg så lag vi oss ett tag till... typ vid 8 och oj när jag vaknade var klockan halv elva ... så nog var jag trött alltid!! Men nu är jag pigg och allert igen =) lite varning för annika idag liksom!! Hoppas jag hinner med allt jag tänkt bara så kommer jag sommna som en nöjd flicka ikväll ;)

Igår kväll var jag till Ärk och hade cafteria tjänst åt Fabian som var på bugg för första gången med sin kompis Hanna. Dom hade haft jättekul och jag sörjde inte ett dug att jag var tvungen att åka till Ärk för det var min gamla grupp som red och det var så himla kul att se hur dom utvecklas helt fantastiskt. Hoppas dom blir filmade igen som vi blev en termin så att dom själva kan se vilka duktiga rytttare dom är påväg att bli :) Och oj vad jag saknade den gemneskapen som finns i gruppen trotts att endel slutat men jag några gobitar var som sagt kvar! Så vi hade en trevlig pratstunde efter lektionen!

Väl hemma igen blev det lite tv för ovanlighetens skull....sedan somnade jag ...

Jag skriver mer till kvällen för nu kommer mitt rollerskaft!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej