Söndag... snö snö och åter snö....

0kommentarer

Hur mycket snö ska vi få denna vinter..... Just nu vräker det ner och solen skinner det är iallafall väldigt vackert :) Började min morgon med att gå ut och skotta av gården för inatt hade det nästan kommit en dm till... och det har väl kommit ett par cm till efter det! Sedan blev det frukost med hela galna familjen!! Och sedan har jag tränat med gissa vi började inne med lite sitt och ligg träning även lite inkallning! Funkar jättebra med klickern och korv! Sedan röjde jag av i köket och grejade lite, ställde framn lite härliga ljus som doftar ljuvligt! (partyline, home partys kan varmt rekomenderas!) Efter detta gick vi ut Gissa och jag och fortsatte våran träning med att ha henne lös och övade inkallning och det gick så himla bra hon kom på alla. Tror jag hade grundat himla bra inne hon visst vad korven fanns....  Efter det gick vi en promenad i koppel där vi övade på att gå lungt och stilla i koppel... det gick riktigt hyfsat hon söker mycket kontakt nu och det har hon inte gjort förut vilket är ett jättesteg på vägen hoppas jag! Nu har gubben åkt och lämnat snöslungan igen.

Sedan blir det lunch och sedan blir det till att tapetsera klart eller åtminstone komma framåt!!

Skriver förhoppningsvis mer i kväll! Bara jag hinner ;)

Kram

Glöm inte att njuta av denna helt underbara vinter. Tänk om vi haft regn och grått med lervälinga och allt grus inne! Njut nu av allt det härliga vita!

Kommentera

Publiceras ej