Städ dag...

0kommentarer

Ja idag har min dag gått i städningens tecken... Började med att jag röjde i dressingroomet och det är en sådan sak som legat över mig att jag måste göra för nu fick vi hoppa över grejor för att komma fram till våra underkläder.... det säger kanske en del. Men nu är det gjort och jävligt bra blev det. Har till och med övertalat gubben att köpa en ny byrå till ridkläderna för idag är det två smala höga och det sväljer just ingeting alls utan jag skulle vilja ha en bredd och ganska låg sak kanske fyra lådor för jag upplever att det är mer utrymme i en sådan. Eventuellt blir det stan i morgon vi får se om vi hinner in på ikea då man vet aldrig ;) Sedan röjde jag av i resten av huset och Andreas fixade till min e-post så jag har den på min lilla söta dator vilket gör att vi är ett steg närmare att fabian får upp den stationära till sig. Till hans stora lycka..

Mitt i städningen drog gubben iväg och köpte Semlor så himla gott! det blev en stor kopp kaffe till:P  Sedan städade jag klart resten och idag blev det noga noga alla dammråttor har fått sagt adjö i detta hus!

Nu ska jag strax åka och hämta Fabian i skolan och sedan ska vi åka till Ärk och han ska rida lektion! Idag är det hästbyte ska bli spännande att se vilken hästa det blir och hur det kommer att gå!

Foten känns helt okej trotts att jag farit runt här hemma dock inte alls i samma tempo som annars men ändå med ett ganska gott tempo. Jag tror att den kommer att hålla i helgen så i morgon natt så jobbar jag igen! Har ju tre nätter nu sedan är det ledigvecka mycket trevligt tycker jag! Då ska jag rida i massor och greja uppe på ovanvåningen målet är att det ska tapetsera barnens rum under lördagen! Ja vi får se hur det går :)

Nej nu ska jag skaka mattorna för det kom jag på att jag glömt göra!

Så kram alla vänner ;)

Kommentera

Publiceras ej