Tisdag...

0kommentarer

Ja efter att jag kört upp ungarna för att underhålla Gissa så fick vi iallafall sova till strax efter 1 men låg kvar till klockan ringde vid 2. Konstaterade snabbt att 18 minus inte riktigt är någon bra rid tempratur. Så vi tar nya tag i morgon. Efter det så blev det frukost och sedan åkte Fabian och jag till affären och handlade och kastade lite skäp i dom olika återvinningsgejorn där :) försöker sortera så mycket som möjligt känns bra att göra det! Till sommaren blir det en egen kompost :) Nu ska jag försöka hitta inspiration till att laga middag och Jula av här hemma eller åtminståne plocka undan tomtarna:( lite halvtrist men det känns så frächt när man gjort det blir massor av plats om jag säger så! Nej nu drabbades jag av skriv kramp så nu behöver tomtarna ställas på bordet och packas ner!

Kram <3

Kommentera

Publiceras ej