Underbar hjälp med hunden...

0kommentarer

Hej svejs igen!! Ja då har underbara Theres och Malin varit här med sina små underbara ungar =) Theres hjälpte mig med Gissa och jag fick en väldig massa härliga tips och trixs hur jag ska lyckas med det jag vill!! Tack vännen!  Du är så himla välkommen tillbaka!! När dom lämnat oss så åkte vi raka vägen till K-Rauta för att köpta takfärg och gipsskivor till Fabians rum :) Så nu kan vi fortsätta oavsett om det blir snöstorm eller inte!

Sedan blev det Flygande jacob till middag och gott blev det också ;) Efter det slötid och sedan for vi till boxningen Felicia och Jag! och jag körde passet trotts foten!! och det gick jättebra! Hårt lindad är knepet ;) När jag kom hem hade jag en väldig massa härlig underbar energi från träningen så varför inte slipa av Felicias rum med spaklet! Sagt och gjort upp och slipa i nästan två timmar! Imorgon bitti så får gubben gå över en sista gång med spaklet så kan jag slípa av det under eftermiddagen kvällen! Sedan kan jag städa av och måla hennes tak =) Sedan blev det en härlig välförtänt dusch helt underbart ;) Nu har jag fått i mig en nattmacka så nu blir det sängen!!

God natt mina vänner =)

Kommentera

Publiceras ej