Vår ruset och tjejmilen :)

0kommentarer

Här sitter man med en stukad fot och bläddrar i vårruset och tjejmils bladen som kom i lådan igår :) Pratade med älsklingen häromdagen om detta och  att jag längtade ut och spinga! Så nu ska dottra och jag anmäla oss! Den 17 maj i Gävle bär det av tillsammans med några tusen tjejer till.. Några fler som vill spinga, vi kan bilda ett lag?? Sedan är det tjejmilen den 5 september så man liksom inte tappar formen över sommaren funderar även på middnattsloppet där min svägerska åsa ska vara med... humm får se kanske båda men det tror jag inte får nog välja det ena :) Om jag har lopp framför mig så är jag mer peppad att tränna så detta är ett perfekt sätt för mig att komma igång under våren och sommaren med löpträningen. Jag tror jag ska köpa en grej till Gissa som man sätter i midjan så får hon hänga med mig och Felicia ut när vi springer så hon får ut lite fysik energi sedan kan man ta den hon har i knoppen när i kommer hem!! med lite annan träning!

Dagen idag ska jag greja lite med firman, har fått lite länkar av gubben som han vill att jag ska kolla upp  lite närmare.

Sedan är Foten avsevärt mycket bättre idag! Känndes när jag gick lite utan lindan i morse men nu är den lindad efter konstens alla regler (tur man uska i botten) och då känns det riktigt bra när jag går! Så idag ska gissa få sig en kort prommis med matte.. men den blir kort jag lovar ska lyssna på kroppen :)

Gubben jobbar eftermiddag och på förmiddagen ska han till tierp så jag blir nog mest själv hela dagen.. lite småtrist men men jag tror jag ska laga lite mat ev baka för det kan man göra sittande på en stol. Har nämligen konstaterat att vi hamnat i en svaka vad det gäller maten ... köttbullar korv korv hamburgare ja det är vad som bjuds. Så min tanke var att göra lite grytor och grejer som går att frysa in och ta fram och bara koka ris, potatis eller pasta till, förhoppningsviss blir det även lite färdiga matlådor så man kan ta en sådan i frysen när middagen inte räker till riktigt! med gluppska tonåringar i huset som är lite lätt lynninga vad det gäller mat mägden så är det svårt att planera nämligen! :)) Men det är kanon att dom lyssnar på¨kroppen när den är hungrig och inte hungrig det bådar gott för framtiden och under/övervikt!

Ja detta var lite morgontankar :)

Skriver mer senare under dagen :)

Malin tack för turen igår! Du är så välkommen när du vill hem till mig :)

Ni är alla värdefulla glöm aldrig det och du är bäst på att vara du för det kan ingen annan vara :)

Kommentera

Publiceras ej