Akuten och brödbak =)

0kommentarer

Ja i natt var det inte kul det vill jag lova:( hostade till jag spyde och då fick maken nog! Imorgon åker du till akuten med den där förkylningen och kollar så det inte är något annat! Så sagt och gjort i morse ringde jag ner och fick rådet att komma mellan 14 och 15 så kl 13 kompade jag ut för att bege mig till sjukan... Sedan fick jag vänta till nästan 18 innan allt var klart och hostmedecinen inköpt! Inget allvaligt bara en vanlig förkylning som är lite långvarig och för att sova fick jag hostmedecin =) det gladde mig för jag blir lätt grinig när jag inte får sova som jag ska!
Väl hemma intogs middagen som gubben min fixat!
Sedan har jag bakat 4 sirapslimpor! och sedan blev det även lite ciabatas på gubben mins begäran <3 så det blev 12 sådana att slänga i frysen också =)
För övrigt har det varit bra dagar denna vecka varmt och skönt idag har vi dock haft moln så det skulle ha varit en perfekt rid dag och då sitter man på akuten... ja ja så är det iallafall! Men i morgon förmiddag blir det en tur på häst ryggen ska bli riktigt trevligt måste jag säga!
Har även hunnit boka hotell för semestern och då för resan upp! Det blir stopp i Umeå på ett hundvänligt hotell inklusive frukost nice!!
I söndags blev det en dag på rullsand i massa sol och bad det var jättemysigt det var bara Fabian som var med oss för Felicia med vänner badade här hemma i snatra vid badet!
Ja det var livet i lite korta drag nu ska jag strax grädda lite goda ciabatta!
Kram

Kommentera

Publiceras ej