D***a diskmaskin ;)

0kommentarer

Ja ha då har diskmaskinen gett upp då da. Ingen konstgjord andning som hjälper hopplöst trasig! Men men vi får handdiska ett tag och se hur det funkar! Idag har jag varit ut och sprungit en sväng vilket var väldigt skönt både när jag sprang och efteråt. Har ju haft en mycket efterhängsen förkylning men nu verkar det som om löpning funkar "jag hoppar av lycka" jag älskar att springa liksom tömmer hjärnan då på ett väldigt skönt sätt! I morse fick även hunden följa med och även det gick riktigt bra hon mindes efter ett tag hur det var man skulle sköta sig mitt lilla hjärta!
Efter det så blev det lite fulle med min favorit och sedan en massa samtal som jag var tvungen att ringa men nu är det gjort vilket är skönt! Så när vi ändå satt där så fixade vi matlistan och inköpslistan för närmaste veckan eller rättare sagt ända tills vi åker i väg på lite semester och när det ändå var gjort så blev det gävle och Ica maxi för lite shopping så nu är det överfullt i skafferiet, kylen och frysen igen vilket gillas skapt!
Nu har jag diskat upp den maskinen som var full och sedan satt mig här vid burken! Gubben är uppe och river och strax ska jag åka och hämta Flisan i västland! Sedan blir det lite ridning ikväll ska bli väldigt trevligt!
Ja det var denna dagen det! Ja halva är ju kvar så får se vad vi gör av den delen!
'
Kram
Min lilla kax mopps ;)

Kommentera

Publiceras ej