Dagen fortsatte av sig själv.....

0kommentarer

Ja efter att vi fått upp stöttorna i vardagsrummet kom gubben på att han behövde en massa spikbläck och vinklar att fästa det som ska rikta golvet med och förstärka det! Så sagt och gjort in till Biltema och fixa det! Sedan for vi hem och gubben var riktigt på hugget och började rikta och förstärka på en gång duktig är han!!
Sedan fixade jag till middagen som blev lite grillat och andra rester till och det smakade riktigt riktigt gott!
Efter det så ryckte jag tag i gubben och tog cyklarna och cyklade iväg till svärmor och svärfar och kolade in vad dom hade gjort sedan dom var hos oss sist ;) Ja det är en bra sträcka att cykla om man vill ha lite lagom motion så det blev ju även en sväng tillbaka efter en kopp kaffe och lite roligt snack om rust också vidare dom har ju två hus som dom grejar i!! Mycket trevlig är det iallafall!
Sedan har jag kommit ett steg närmare en dröm =) får se om den går i uppfyllelse bara! Men allt är upp till mig så det är bara köra på misstänker jag!
Kram

Kommentera

Publiceras ej