Lördag och vad händer då ?

0kommentarer

Ja då har nästan denna lördag passerat och blivit historia och opåverkbar ;) Tänk vad små saker kan ta hårt?? fattar inte, ska bara göra allt i min makt för att skaka av mig detta och fortsätta framåt, tror jag kommer att lyckas hyfsat! Nå dagen började med en skön promenad med hunden då solen sken och ja allt var perfekt! Sedan frulle med mitt hjärta och allt! pösss på dig min älskade make! Sedan blev det solen och lite funderande efter ett tag så blev det så himla varmt så vi flyttade till madrasseran i solen men gubben tröttnade ganska fort och gick upp för att fortsätta med golvet och när han var klar så började letandet efter de grejorna som vi ska pumpa upp taket i vardagsrummet med. Svärfar och gubben åkte och letade medans vi andra lämnade över presenter till Lotta min svägerska som fyllt år i veckan! Dom hittade lite grejer så nu kan vi fortsätta frågan är bara om vi orkar i kväll just i detta nu har paltkoman inträffat för de flesta i detta hus efter en god middag i form av hemgjord kebab med pommes och sallad riktigt riktigt gott!
Efter middagen skickade jag gubben och ungarna till affären. Tonåringar blir små när det kommer till frågan om lördagsgodis ;)  Så då passade jag på att blogga lite! Jag glömde skriva i gårdagens inlägg att Fox har flyttat så nu är det bara fyra små kvar! Någon som är intresserad ??
Jag heter Fox och har flyttat till Kajsa´s farmor och trivs jättebra!
Dessa tre är fortfarande till salu:
Turtla                            Grålla (har halva nosen rosa och halva svart)
Melody
Sedan har vi även Tiger men han kommer att bo kvar hos oss eftersom maken och han är numera bästisar...
Tycker inte det var länge sedan maken sa ingen får bli kvar här men med lite kurr och söta sovstunder i hans knä så var han såld på denna lilla hane!
Hoppas ni alla har en underbar helg för det ska min fortsättning bli!
Kram

Kommentera

Publiceras ej