Redan onsdag var tar tiden vägen...

0kommentarer

Ja då var det redan onsdag då... Fattar inte riktigt vad tiden tar vägen men men nog om detta! I måndags var vi till Berkinge badet med ett gäng härliga ungdomar och badade och hade hur skoj som helst =) Jag åket vattenrutchkanna i 4 timmar och hade hur kul som helst: Tänk man blir ett barn på nytt när det kommer till sådana grejor bara älskar det!
Pontus!
Jag rätt ut i det blöta oj oj vad tog ringen vägen jo den dök nog av tyngden... fniss fniss
Fabian min underbara unge hej hå vilken fart han kom med ur denna rutchkanna :)
Victor in action! Ja bara älskar dessa galen pannor!
victor, felicia och jag=)
Robin!
Ja det var den dagen det! Den var bara hur bra som helst. Kvällen avslutades med nya naglar hos Theres! Dom vart gammelrosa och mycket snygga. Bild kommer vid senare tillfälle!
Igår blev det en härlig dag här hemma med massor av sol och bad i våran pool! På eftermiddagen begav vi oss in till staden för att se efter om vi kunde hitta några finna tapeter till ovanvåningen och jag vart riktigt förvånad men vi hittade en fond tapet till en väg och kom överens om vit på resten utom i lilla rummet eller spel hörnan där vi ska ha en lite murrigare tapet som vi också hittade men som vi måste beställa nästa gång vi åker förbi butiken! Det kommer bli så himla bra! Så idag känner jag mig riktigt inspirerad att fortsätta uppe! Men solen lyser så jag tror vi börjar med att vara ute lite! Nu på förmiddagen har jag gjort lite måsten som att vika tvätt och sådana tråkigheter! men de måste ju göras nu funderar jag på att dra på mig bikinin och rensa lite i rabatterna!
Kram och hoppas ni har det underbart i sommaren!
Kram

Kommentera

Publiceras ej