Regn var utlovat men vad faaaaan är det någonstans?????

0kommentarer

Igår kom det typ fyra droppar observera droppar regn!!  Och i morse när jag kom ut med hunden ja inte hade det kommit något mera iallafall! Nu vill jag ha lite regn så att allt i min trädgård får liv igen! Visst är det underbart med sol och värme men lite lite regn skulle inte vara helt fel! Ja det var ju iallafall svalare idag så jag satte igång och baka på morgonen det blev en dubbel satts frallor så nu finns det 30 nybakta frallor snart har en plåt kvar att grädda!
Gubben han kämpar med ovanvåningen här är lite bilder på kaoset!!
Denna balk ska upp i taket i vardagsrummet. Så att golvet uppe blir rakare!
ovanvåningen obs Felicias rum är borta vid garderoben så det är balansgång dit ;)
Från Felicias rum sett ser det ut så här dörren är in till vårt badrum!!
Ja vi får se vad dagen har i övrigt att erbjuda men den lär inte bli allt för jäktig iallafall! Vid sju i kväll ska jag rida men det är också det ända som är planerat!
Hoppas ni får en underbar söndag!
Kram

Kommentera

Publiceras ej