Sommar visst är det underbart :)

0kommentarer

Idag har vi bara haft det så himla härligt! Vi började med frukost på altanen och sedan stallet och en skön ridtur i skogen! Efter det så socialtränade vi lilla Nykur lite och det gick över förväntan får se vad som händer i morgon! Efter det så blev det hem och lite god lunch i form av yoghurt och smörgås lagom när det är 27 grader i skuggan och solen gassar!! Efter det så hamnade jag i poolen på en madrass och bara njöt så skönt med 25 grader i vattnet!! jag älskar fullkomligen att bada det är mitt element vattnet alltså! Så min dag har bestått av att bada en massa och sola och ha det bara underbart!
Till middag blev det gott grillat kött och olika underbart goda tillbehör som grönsallad, bea, färskpotatis, potatissallad ja allt möjligt!
Nu ska min älskade make och jag ta med oss hunden och ta en underbara promenad i kvälls värmen!
Livet är underbart <3

 

 

Kommentera

Publiceras ej