Tredagar till semester å vad jag

1kommentarer

längtar dit! Just nu känns det helt värdelöst att gå till jobbet och dessutom jobba eftermiddag det kommer att bli väldigt varmt är jag helt övertygad om!! men va fan det är bara härda ut man har ju ett jobb och det kommer en lön man får väl uppskatta detta faktum =) Så i dag har jag varit och ridit Litlamin och det gick jätte bra måste jag säga både hon och jag var lagom tagade för en tur i skogen så det fick det bli! Väl hemma efter att pysslat lite med dom andra hästarna så blev det lite lunch i form av varmkorv med bröd lagom avancerat så här i värmen! och sedan svängde jag ihop en sockerkaka som jag slägde i lite plommon i får se vad den smakar till eftermiddagsfikat på jobbet!!
Nu sitter jag här vid dumburken även fast solen lyser ute och laddar för eftermiddagen! oj oj det kan nog inte tjatas nog bara 24 timmars jobb kvar sedan semester ska bli otroligt skönt!
Kram

1 kommentarer

Nettie

08 Jul 2010 20:52

Vad skönt det lät med semester då! avis



Klart vi lär ses! Vi har tänkt åka ut till er flera gånger, men det har bara inte blivit av...

Kommentera

Publiceras ej