Vänner =)

0kommentarer

Ja vad skulle man göra utan dessa?? Ikväll när vi var ute och gick med Gissa så kom en bil bakom oss och tutade och gissa det var våra Vänner Guy och Tina som var ut och luftade bilen så vi bjöd in dom eller rättare sagt ut på altanen på en kopp Gava och dom var inte sena att tacka ja! Tänk vad värdefulla dessa spontanmöten är ! Känner mig så glad efter dessa timmar full av energi och bara mår toppen! Vilken underbar avslutning på denna dag med andra ord så började den bra blev halvdan och fantastisk på slutet! Ja tror denna dag är som självaste livet det går upp och ner och när man minst anar det så går det upp igen med en väldig fart =) Underbart helt enkelt!!
Och inte nog med det så hade dom underbara nyheter som gjorde mig ännu gladare men jag har lovat dyrt och heligt att inte avslöja något så det ska jag inte heller göra men  så småningom  kommer alla att märka det! Jag säger bara lycka till!
Ja nu ska jag gå och lägga mig och njuta av lyckokänslan i magen! Nu när även gubben återvänt efter att ha lämnat Felicia hos Robin eftersom han åker till Norge i två veckor men det fixar dom!! Vi ska ju vara i Piteå en utav dom så det blir nog bra det!
Nej nu blir det sängen som sagt var!
Puss Puss

Kommentera

Publiceras ej